Fuzhou Jane Wyatt Best Arts & Crafts Co., Ltd. hà passatu l'auditu SMETA u 28 di marzu di u 2022. Diventa membru di SEDEX

Fuzhou Jane Wyatt Best Arts & Crafts Co., Ltd. hà passatu l'auditu SMETA u 28 di marzu di u 2022. Diventatu un membru di SEDEX.

kjhgklhj

SEDEX hè una urganizazione senza prufittu cù sede in Londra, Inghilterra.L'imprese in ogni locu in u mondu ponu dumandà l'adesione.SEDEX hà guadagnatu u favore di parechji grandi venditori è fabricatori.Parechji rivenditori, supermercati, marchi, fornitori è altre urganisazioni necessitanu splutazioni, fabbriche è fabricatori di participà à l'auditu di gestione etica di i membri di SEDEX (SMETA) per assicurà chì e so operazioni rispettanu i requisiti di e norme etiche pertinenti.I risultati di l'auditu ponu esse ricunnisciuti da tutti i membri di SEDEX è spartuti da elli, per quessa, i fornituri chì accettanu l'ispezione di a fabbrica SEDEX ponu salvà assai auditi ripetuti da i clienti.
Cumpratori di sustegnu: a maiò parte di elli sò i cummercializatori britannichi, cum'è Tesco, John Lewis, Marks è Spencer Martha, Sainsbury s, u body shop, Waitrose, etc.
Contenu principale di SMETA:
Sistemi di gestione è implementazione di codice.
Impiegazione liberamente scelta.
Libertà di associu.
Cundizioni di Sicurezza è Igiene.
U travagliu di i zitelli.
Salarii è Beneficii.
Ore di travagliu.
Discriminazione.
Impiegazione Regular.
Trattamentu duru o inumani.
U dirittu à u travagliu.
Ambiente è Integrità cummerciale.

Prucessu di candidatura

Ogni individuu chì vulete diventà un membru pò dumandà in ligna attraversu u sistema di scambiu di informazioni.Per l'adesione di Classe A, una dumanda scritta deve esse fatta à u Cunsigliu di Amministrazione.U Cunsigliu pò dumandà à u candidatu di furnisce l'infurmazioni chì sò ragiunate è necessarii per determinà a classe adatta di adesione per u candidatu.U Cunsigliu hà da avvisà u candidatu di a classa di adesione appena pussibule.
I membri ùn anu micca registratu nantu à u sistema di scambiu di informazioni un situ di produzzione chì ùn hè nè u so propiu nè sottu a so ghjuridizione.Invece, i membri sò previsti per incuragisce i so fornituri à registrà i so siti di fabricazione in u sistema di scambiu di informazioni.
Se un membru contesta a classificazione di u so livellu di membru, hà u dirittu di appellu à u Cunsigliu Consultivu.U membru deve notificà à u Cunsigliu Consultivu per iscritto di a so intenzione di appellu in 30 ghjorni dopu chì u Cunsigliu hà notificatu a so decisione in quantu à a classa di adesione di u candidatu.U Cunsigliu informarà tandu u Cumitatu Cunsigliu di l'infurmazioni riguardanti a reclamazione.
U Cumitatu Cunsigliu hà accessu à tutte l'infurmazioni nantu à quale u Cunsigliu di Amministrazione baserà a so determinazione in a determinazione di a classe di tali membri.À u mumentu chì u Cunsigliu Cunsigliu cunsidereghja a reclamazione, hà u dirittu di dumandà tali informazioni supplementari, cumprese informazioni supplementari da u Membru, cumu necessariu.
U Cumitatu Cunsigliu pò fà cunsiglii à u Cunsigliu di Amministrazione in quantu à a categuria di membri di u membru.In a determinazione di a classa di membri di tali membri, u Cunsigliu hà da piglià in considerazione à e raccomandazioni fatte da u Cumitatu Consultivu.
U Cunsigliu di Cunsigliu cunsidererà a pretesa quant'è ragiunamente praticabile.


Tempu di post: Jul-23-2022