Fuzhou Jane Wyatt Best Arts & Crafts Co., Ltd. hà passatu l'auditu annuale di certificazione FSC u 19 di maghju di u 2022.

Fuzhou Jane Wyatt Best Arts & Crafts Co., Ltd. hà passatu l'auditu annuale di certificazione FSC u 19 di maghju di u 2022.

15-19

A Certificazione Forestale FSC chjamata ancu certificazione di legnu, hè un strumentu chì usa meccanismi di u mercatu per prumove a gestione forestale sustinibili è ottene benefici ecologichi, suciali è ecunomichi:

Prima, a certificazione FSC hà un bonu impattu annantu à l'ambiente.
a.Riduce i danni di u boscu è u perdu di risorse limitate;
b.Prutegge e spezie in periculu è l'ambiente ecologicu;
c.Pò mantene megliu a funzione ecologica di a furesta è l'integrità di l'ecosistema, prumove cusì u sviluppu sustinibili di a furesta;
d.Per prutege a biodiversità, ma ancu per prutege e risorse d'acqua, a terra è i nostri fragili ecosistemi ;
e.Per migliurà u modu d'utilizazione di e risorse forestali è fà sviluppà in a direzzione ottima.

Siconda, i benefici suciali di a certificazione FSC
a.Permetterà à e duie parti di avè u rispettu mutuale.
b.Dopu avè stabilitu boni canali, i dui partiti ponu realizà megliu l'assignazione di risorse umane.

In terzu, i benefici ecunomichi di a certificazione FSC
a.Per migliurà u spaziu di sviluppu di l'impresa stessa.Per scuntrà a mentalità di cunsumu di prutezzione di l'ambiente è stabilisce l'imaghjini verdi di a cumpagnia, alcune multinaziunali di fama internazionale anu dichjaratu chì volenu cumprà è vende prudutti certificati FSC.
b.Per aumentà u vantaghju cumpetitivu, per mantene o aumentà a quota di u mercatu rinfurzatu a gestione di basa è a gestione ambientale di l'impresa, puderà pruduce prudutti differenziati à u stessu tempu.Per esempiu, IKEA, un gigante mundiale di vendita di casa, hà presentatu i requisiti di certificazione FSC per a so più grande basa di acquisti di materie prime in u mondu - Cina, cumpagnie internaziunali cum'è Weyerhaeuser è Assi Doman anu gradualmente iniziatu a produzzione certificata FSC o a vendita di prudutti.
c.Per migliurà l'imaghjini suciale di l'impresa, per aiutà l'impresa à espansione i canali internaziunali è ottene più supporti, cumpresu u sustegnu di altre imprese è u sustegnu di u guvernu.Attualmente, a cuscenza ambientale di i cunsumatori internaziunali hè sempre più forte, l'attitudine di i cunsumatori hè diventata u più grande ostaculu per i prudutti chì ùn sò micca certificati FSC per entra in u mercatu internaziunale.
d.Per rinfurzà a gestione di basa è a gestione ambientale di l'impresa, puderà pruduce prudutti differenziati à u stessu tempu.


Tempu di post: Jul-23-2022