Fuzhou Jane Wyatt Best Arts & Crafts Co., Ltd. hà passatu l'auditu annuale di a certificazione di u sistema di qualità ISO9001 u 25 di maghju di u 2022.

Fuzhou Jane Wyatt Best Arts & Crafts Co., Ltd. hà passatu l'auditu annuale di a certificazione di u sistema di qualità ISO9001 u 25 di maghju di u 2022.
jghfjgh
A certificazione ISO9001 hè u passaportu per i paesi per valutà è vigilà a qualità di i prudutti è di l'imprese;Cum'è a basa per i clienti per audità u sistema di qualità di u fornitore;L'impresa hà a capacità di risponde à e esigenze tecniche di i so prudutti urdinati.Tutte e imprese chì anu passatu a certificazione ISO9001 anu righjuntu i standard internaziunali in l'integrazione di diversi sistemi di gestione, chì indicanu chì l'impresa pò furnisce in permanenza è stabile à i clienti prudutti qualificati previsti è soddisfacenti.Da a perspettiva di i cunsumatori, a cumpagnia piglia i clienti cum'è u centru, pò risponde à i bisogni di i clienti, ottene a satisfaczione di i clienti, è ùn induce micca i cunsumatori.
A chjave per una bona gestione di qualità si trova in a dirigenza.L'imprese duveranu fà e seguenti cinque cose bè in a gestione di a qualità:
A. Determinate a pulitica di qualità.A gestione rispunsevuli di l'implementazione di a pulitica di qualità, cumpresi obiettivi di qualità è impegnu à a qualità.
B. Determinà e rispunsabilità è l'autorità di ogni postu.
C. Allocate risorse.Cumpresi risorse finanziarii è materiali (cumprese a forza di travagliu).
D. Designà un rappresentante di gestione per esse rispunsevuli di u sistema di qualità.
E. Responsabile di rivisione di gestione.Per assicurà l'adattabilità è l'efficacità cuntinua di u sistema di qualità.

Attualmente, i prudutti di l'artisgiani di decorazione di a casa culturale è creativa di a cumpagnia occupanu i primi deci in u mercatu domesticu, è i prudutti rispondenu à i requisiti di certificazione di sistema di gestione di qualità ISO9001-2015.A decorazione di a casa culturalmente è creativa hà passatu a certificazione naziunale di u sistema di gestione di a pruprietà intellettuale.I materiali principali cum'è u legnu sò provenienti da splutazioni forestali certificate FSC
À u listessu tempu, a cumpagnia ùn si scurdanu di rinvià à a sucità.Finu a ora, hà Pay tasse di più di 5 milioni di RMB. Cù l'aghjurnamentu di u centru culturale è di esibizione di a cumpagnia, Jane Waytt Best hà da rinfurzà a so pupularità, reputazione è influenza in casa è in l'esteru.


Tempu di post: Jul-23-2022