Pittura astratta di tela di scorrimentu di faccia di donna à l'acquerella

Descrizione breve:

JMY-212648


Detail di u produttu

Tags di u produttu

50 * 70 cm o taglia persunalizata.

Bella illustrazione di faccia di donna di moda astratta cù una faccia di donna.Cù tracce simplici, splatters è flussi d'inchiostro, vi porta toni eleganti è freschi.

U legnu utilizatu per u scroll pendente hè u culore di legnu naturali, è u stilu hè simplice.Pò esse appiccicatu solu in u corridoiu, o cumminati in altri pitture per appiccà in u salottu è in altri lochi.Per esempiu: studiu, camera da letto, sala di pranzu, entrata, salone di capelli, salone di bellezza, etc.

Stu rotulu di poster in legnu hè fattu di legnu naturali di pinu.Nisuna pittura.A taglia hè 1 * 2 cm.U polu di lignu hè fissu.Non-magneticu, senza installazione necessaria, appiccà direttamente à u muru dopu avè ricevutu u pruduttu!

I ritratti sò stampati nantu à tela cù tinta eco-solvente impermeabile.Affidatevi à u pesu di u fustu di lignu per fà a tela verticale è naturali.

2

Pittura astratta di tela di scorrimentu di faccia di donna à l'acquerella

U cordone hè fattu di cuttuni puri è u culore hè biancu.Veni cun un scroll suspendu in legnu in un culore di legnu.Rende a pittura generale più dolce.Toni allegri è freschi ponu esse integrati più in l'ambienti interni.

U culore di u produttu pò varià ligeramente da a stampa per via di e diverse paràmetri di illuminazione è di schermu.A causa di u travagliu manuale è di a sartoria, per piacè permette ligeri errori di dimensione.

E stampe sò impermeabili è ponu esse pulite cù un pannu umitu, per piacè evità a luz solare diretta prolongata è eventuali macchie d'oliu.

A scatula interna bianca hè imballata individualmente è imballata in un cartone robustu.

Sè avete bisognu, accettemu ancu a persunalizazione persunalizata, simu impegnati à rende ogni cliente soddisfatti, sè vo avete qualchì quistione, sentite liberu di cuntattateci, vi risponderemu u più prestu pussibule.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi